WELCOME

HOME SWEET HOME

Khamis, 1 Julai 2010

Kiki & Kiko

Salam..

Hari ini bukan aku nak bercerita tentang jenama baju kanak2 walaupun hari raya yg semakin hampir. Aku belum beli selai pun lagi baju anak2 walaupun bajuku sudah 3 helai di tailor..hehehe..Baju anak2 n en. somi, kita shopping bulan depan hokay..!!

Tajuk story ari ni ialah si Kiki n Kiko. Aku je yg memandai boh nama, sedangkan anak2 aku tetap memanggilnya arnab dan rabbit. Aku bagitau kakak, namanya ialah Kiki n Kiko. Kakak jawab okay..tapi bila angin pus pus dia dtg, dia kata.. 'Kakak tak mau panggil Kiki dan Kiko...kakak nak panggil arnab dan rabbit jugak'..ikut suka la kakak..ibu tak kesahhh....Ini gambonyer..

Di dalam umah baru..ingat lagi dak umah itik ari tu..hihihi..dah jena jual..


Ini Kiki..sebab nampak feminin skit..aku je memandai..harap2 betullah betina..


Bebudak berdua ni memang sibuk membelek arnab ni. Sebenornya, arnab ini adalah menggantikan itik yang hilang ari tu..korang ingat tak..aku nak buat link tak reti, so korang bacalah entry yang lama2 dulu..
Aii belajor tak dan khatam masa muda2 dulu..hihihi..

Ok la, aii sangat bz ari ni sbb ada tetamu nak dtg.
Aii dah siap masak, now nak g kemas umah n buat apa2 yang patut..ok, chow cin cau...!!

6 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

kiki dan kiko...
alahaii..comel2nyaa...
anak2 aku pun dok sibuk mintak rabbit..kuwasserr nak layan ekekeke!

Tanpa Nama berkata...

daging arnab sedap.

kisahwanida berkata...

Aku dapat simpulkan ko memang suka binatang ar sarid.....

Sari berkata...

nana
memang comel..aku pun tak kuasa..husb ngan anak2 je yg dok melayan..

dot
aku tak penah lagi makan daging arnab...landak pernah laa..

intan
aku sebenornya, bapok ler geli geleman ngan bintang intai oii..tapi anak2 suka sangat..so..i followwww...

Unknown berkata...

teringin lak nak bela..cam menarik je,..

Sari berkata...

menarik jugak..nak tunggu pegi zoo..emmm..ntah bile laaa...:(