WELCOME

HOME SWEET HOME

Rabu, 30 Jun 2010

Duri di hatiku


Salam..

Amacam tajuk entry..macam drama swasta dak??.Hehe..tadi aku memborong durian..banyak jugak..satu karung 10 hengget..Aku beli 2..saja la. Murah sangat-sangat. Ni masuk kali ketiga aku beli durian ni. Weekend ni adik aku dari KL nak dtg..Memang sedap giler durian ni..tip top, meletup, five stars ..suma ada..pendek kata..best of the year..!! hehehe..lihat gambar berikut yek..


Kalau satu karung adalah 10 hengget dan mengandungi 7 biji..
Berapa biji pulak dalam 2 karung?..banyakkan..HEHEHE..sonoknya aku nak makan...


OHHH..lihatlah jari jemariku yang tulus ikhlas mulus yang memegang durian..
sedangkan hati aku tak keruan menahan air liur yang hampir meleleh...

SEDAP GILER korang....aku baru selesai membaham 2 biji durian seorang diri...
di mana kala dan ketika ini encik somi ngan anak belum balik lagi.
Sat lagi aku akan berpura2 seperti tidak makan lagi, supaya aku pun akan bersama2 mereka bersila untuk menjamu selera..wahahahah..!!

Persoalan aku:
1. Adakah sempat family adik aku yang akan datang dalam masa 2 hari lagi mengadap durian ini?

2. Adakah aku akan semakin mengembang dengan makan durian tanpa henti?

3. Adakah aku perlu berpuasa pada esok hari?

ARRRGGGHHH...lantak apa nak jadi..sat lagi aku nak p lalu kat dapur lagi..mesti durian2 itu seolah2 melambai2 padaku....nyumnyum (ohhh..air liurku meleleh lagi....)

7 ulasan:

kisahwanida berkata...

Murah durian kat sana ek sarid.... Kalau mak aku tu gigih dia wat tempoyak. Aku ni malas nak wat tempoyak tapi kalau bab makan tempoyak tu no.1.

aku pun suka gak makan durian. Ni sumer salah En somi... dulu aku tak suka mkan sbb bau dia kuat sgt.

aku tlg jwb persoalan ko tu ek....CONFIRM TAK SEMPAT TUK ADIK KO TU..... tengok cara ko mkn tu la.... hehhehe... ala apa susah, nanti boleh beli lagi.... soalan yg no 2 & 3 tu biar pidOt & nana yg tlg jawab...

TopsyTurvyMum berkata...

ko memanggggggggggg!!!

kena gi carik durian musang king nihh!!

meleleh air liur akuuu!

Sari berkata...

intan
memang murah intan..sekilo 2 hengget jer ni..sedap pulak tu..aku pun malas buat tempoyak, tak jadi..mak aku bnyak kali dah ajr..tapinye bila aku buat, tak sedap...

nana..
mesti kena carik ni..sedapppp..kat asian market sana tu mesti ada kan...

cik ani berkata...

ko sajeeee jer kan sarid. tapi murahnya durian kat ko. terliur aku. siot jek.

Tanpa Nama berkata...

wahhhhhh..meh aku jwb soklan kedua..

heheheh ko bkn saja mengembang sarid dgn mkn durian malah ko akan berduri2 dr ujung rmbt smpi ujong kaki..so lu pikirla seniri..

soklan ke3...hmmmm bulan ramadhan lmbt lg.......minggu dpn je la ko poser.......ekekeke..sbb aku pun ada 4 hari lg......

Tanpa Nama berkata...

kak ina terkilan dah 3 kali cg azizan bawa durian tak sempat beli lg. haritu anak2 demam. harini pula sibuk di dewan langsung tak perasan, dan ambik bau aje. hari jumaat ni nak pi beli sendiri kat rumah dia, macam mengidam pula, durian ni memang sedap so tak boleh lepas peluang

Sari berkata...

cik ani
memang murah dan sedap..durian kg..tak nyesal beli

pidot
haah..aku pun rasa cenggitu..minggu depan la yek pose... :)

kak ina
kena g beli gak sebelum habis musim..nanti rugi woo...