WELCOME

HOME SWEET HOME

Jumaat, 11 Jun 2010

Go Diego Go..

Salam..

Hehehe..entry last tuk hari ni sebelum aku berangkat...Cam nak g umrah ngan ziarah la pulak..!!
Sesuaiii tak ngan tajuk??? Korang penah tengok tak kartun Diego ni..Anak aku si kakak cukup suka tengok kartun ni...sampai beli cd..berpuluh kali putar lah sehari..kesian aku nengok cd tuh..!! Satu lagi, kartun Dora..Kalau korang nak tau..Dora N Diego ni sepupu..si iqbal pun melopong tengok..

Apa kaitan aku ngan tajuk..aku amik perkataan 'GO' tu ajer..nak habaq kata aku nak p holiday...hahaha... 



Pagi tadi mood aku baik skit, sampai maghrib..dah kurenggg...ada lah yang tak kena tang mana tuh..!! aku hangat hati sungguh..spoil betul..dah lah sok nak p jalan..saja bagi angin aku naik...!!

Skang dah ok skit..orang kata..kalau sblum p tak best..sampai sana nanti mesti best kan..!! Harap2 begitulah..Nasihat aku tuk diri sendiri ' Aku pergi bukan nak shopping beria2 yek..no pinggan mangkuk n periuk belanga -konon..!! Aku cuma pergi untuk menikmati keindahan alam..BOLEY GITU..???

dOAKAN semoga aku sekeluarga selamat pergi n balik...korang masuk ler entry banyok2 sket yekk..balik nanti aku baca..Sib baik korang sumer jauh...SELAMAT POKET AKU..!!huahahahah....salammmm...

9 ulasan:

kisahwanida berkata...

Kakak tu leh geng ngan boboy.... suka sgt tengok citer tu. glamerlah channel 119 tu kat umah aku ni.

semoga selamat semuanya sarid.... jauh tak semestinya POKET ko selamat beb......

renung2kan & selamat beramal.....hihihi

Sari berkata...

tq intan..hehehe..nampaknyer kena buat sistem barter la yek..!! Souvenir dari hatyai tak dapat lagik..jenuh tunggu dah ni..hihihi..

TopsyTurvyMum berkata...

dedulu masa anak aku kecik2 layan gak la dora ni..tiap kali lepas rintangan ader je lagu kannn??

happy holiday sarid..jgn lupa tepek hasil borongan ekekeke!

Sari berkata...

tq ttm..
nanti aku tepekkan..rasanya tak borong sakan kot..:p

Tanpa Nama berkata...

heheheheh.....ko buktikan dgn gmbo2 ko yg ko x memborong sakan...

heheheh..lipa nak suruh sarid tgkkan correlle aku.....

hmm.....sarid..epi olidaei............

Tanpa Nama berkata...

lipa = lupa wakakakak...

jgn marah.....aku suka kasik2 'ralat' kat komen2 aku....

kisahwanida berkata...

souvenir dr hatyai dah berabuk..... hahaha

kisahwanida berkata...

souvenir dr hatyai dah berabuk..... hahaha

kisahwanida berkata...

souvenir dr hatyai dah berabuk..... hahaha