WELCOME

HOME SWEET HOME

Rabu, 16 Jun 2010

Jus Diet..emm alahai..

Salam..

Hari ni cuaca tak menentu. Sat panas, pastu hujan..pastu panas balik..Aku pun terkejar2..Sat jemur baju, sat angkat. Pastu jemur semula...huhuhu...Nak buat camner..Baju berbakul2..penangan Langkawi tak habis lagi.

Dalam cuaca sejuk2 gini, perut pun mula nak berbunyi...Tangan asyik nak bukak peti. Kepala dok pikir apa lagi yang boleh dimakan..Sambil suap2 anak, aku pun nganga sama...huhuhu...Last bukak peti, aku teringatkan objek ini..dibeli sebelum g jalan2 ari tu...Sesuai sangat la ngan konsep blog aku ni kan...

So, apa lagi...


Ada 4 biji, aku beli sebiji RM1.00. aKU rasa mahal, tapi masa tu kaya skit..beli je lah..

Aku blend sebiji, kalau nak sedap, biasanya aku guna 2 biji. Skang ni tengah pokai, aku guna sebijik jer. Boleh buat 4 kali.Slalu aku masukkan sikit gula.
Tetapi memandangkan aku dapat merasakan diri ini semakin mengembang..aku redha jer tanpa gula....

Inilah hasilnya...Taraa...


Aku siap buat deko lagi.
Korang ingat, korang jer terrer,,,hehehe..tapi aku takdek teddy bear cam PIDOT n TTM..
letak bunga jer yek..!!

sArID...usaha gigih, tangga kejayaan..Bilalah nak kurus ni..??
Lagi panjang cuti, lagi lama aku berhibernasi...huhuhu..!!

8 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

wahhh...sedaapnyaa..
dulu boleh kata hari2 aku kena buat ni..TTD suka sangatt!
bunga oked plastik ke tu??

Sari berkata...

Haah..plastik..kali ni tak letak gula..kureng ler sikit... :)

Tanpa Nama berkata...

wahhhhhhhhhhh.....chayuk sarid chayukkk..

aku pun diet gak skrg.....tp xde l gila2 punya diet..aku kontrol makan.....badan pun dh naik byk..

tensen kan!!

Sari berkata...

pidot..bdn ko menten jer..diet skit, senang nak turun ..aku??? dah 30 tahun diet..gitu jekkk..:(

kisahwanida berkata...

sarid, samalah kita diet. aku pun diet gak tp hangat2 najis ayam jek. akupun lemak ni dah tepu kat badan ni. 32 sehati sejiwa.

pidot & nana menten jer.... jeles weh

Sari berkata...

jeles tul ngan org yg menten2 ni kan..!!

cik ani berkata...

bukan ko jer intan aku ni pun sama. penat weih badan montok comei ni.

Sari berkata...

takpe ani, jgn give up..!! :))