WELCOME

HOME SWEET HOME

Selasa, 20 Julai 2010

Besday Party

Salam

Besday kakak lambat lagi..tup tup dapat surat dari skol dia semalam..
Kata surat itu..Esok adalah hari menyambut besday untuk tahun ini ..maknanya..semua bebudak yg besday dari Jan-Dec..buleh buat party esok!!

Kakak tak tahu pun (dia bukan reti baca lagik..). Aku pun diskus ngan bapaknye..Nak buat ke idak?? Besday kakak bulan depan. Tapi jatuh dalam bulan puasa..Somi kata..ikutlah (macam biasa..aii buat keputusan sendiri..)

Fikir punya pikir..emm..beli kek sebijik..jadilah..bcoz sek akan sediakan party tu..
Kata cikgu kakak..tak bwk apa2 pun takper...

Kakak pun rasa pelik. Dia tanya..ibu, skang ni dah bulan 8 ker??
Aku jawab, belum lagi..emm...mesti dia pun konfuse..

So, balik dr skol, singgah bakeri jap..(cam biasa..aku tak bake kek sendiri..pekakas takdekkk..)..beli la serba sedikit tuk anak2 ngan somi..

Kakak request kek yang ada gambar kartun atasnya,,kira ok la ni kan
Untuk dibawa ke skol pg esok...


Ni slice cake..untuk 2 beradik ni...makan hari ini..
Kalo tidak..di kobeknya kek tadi..lagi haruuu..
Mesti beli sama yek..aii tak sanggup nak tengok depa berdua bergusti lagii...!!




Sonoknya diaaa....!!!

Permata hati ibu.. :))

5 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

wahh..seronok gak buat besday party besar2an ni kan..sure meriahh!!

sarid, rasa macam ramai beno pakai template hijau cam ko ni..aku punya pun hijau haha

Sari berkata...

haah,,esok nak tengok cam mana aksi bebudak ni

aku pun perasan nana..sebijik mcm ni pun bnyak..huhuhu..aku tak tukar dah kot..hilang nanti,,haruuu

kisahwanida berkata...

anak2 aku pun sama sarid, kalu beli apa2 sure kena sama kalu x sure bergusti la.....

mesti meriahkan.... 1 sek celebrate bday.....

kisahwanida berkata...

anak2 aku pun sama sarid, kalu beli apa2 sure kena sama kalu x sure bergusti la.....

mesti meriahkan.... 1 sek celebrate bday.....

Tanpa Nama berkata...

anak aku pun sama sariddddddd...hehehhe