WELCOME

HOME SWEET HOME

Ahad, 4 Julai 2010

Umrah @ Penang

Salam...
OHH..beberapa hujung minggu yang sangat sibuk...Minggu lepas kitaorg beramai2 membuat rombongan cik kiah ke Penang Bridge is falling down...hehehe..Mengantor my FIL n MIL (dot..adakah aku perlu menaip penuh, supaya ko lebih paham???..tidak bukan..hihihi) bagi tujuan menunaikan umrah.

Konon2nya..aku mula memasang angan2 mat jenin..bersama somiku juga...bleh la g shopping kat sini..mesti sonok bukan..Tetapi anganku musnah...kami tidak ke mana2 pun..melainkan pergi melalui jambatan pulau pinang dan pulang ke umah menaiki feri...huhuhu...

Yang berikut adalah beberapa keping gambo yang sempat dirakamkan...aku masuk sikit je la yekk..tak berapa kuasa aku nak tunggu carta pai itu berputar..korang paham2 sendiri la..tak paham tanya..pidot ngan intan..jgn malu bertanya..nanti sesat jalan...!!! sila jangan berdendam okay... :-p


kakak n sepupu sepapat dlm suasana yg sangat ceria...kalau ngan adik mcm nak bergusti je kejanya...


bakal haji muda yg sibuk ngan ayaq ribena..ada can jadi YB ni..tak lekang ngan songkok atas kepala..


suasana persekitaran sebelum berangkat..usah dicari gamboku..confirm takdek..


yea..itu dia....merpati 2 sejoli..inilah yang dikatakan..duduk sama rendah..berdiri sama tinggi...hihihi
'bang...sory yekkk..aii usik-usik yu...ummmcakkk'

Masa ni otw balik gurun..naik feri...best jugak naik kenderaan tradisional ni...laju la jugak..

ok la..sekian saja untuk hari ini...nanti kita story-mory lagi yekkk..babai.. :)

lagi satu lastttt,,

tak lengkap kalau tak masuk gambo ini..jambatan pulau pinangggg...

Insyaallah..lepas ni sarida sekeluarga pulak akan menunaikan umrah..amin...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

heheheh sarid...aku DAH FAHAMMMMmm sekarang!!!!!

heheheh...

kisahwanida berkata...

sarid
aku ingat anak2 aku jer yg suka bergusti tp ngan kwan kemain lagi mesra alam......

Merpati 2 sejoli......
semoga impian jadi kenyataan. Amin

Sari berkata...

dot ngan intan..hahah..aku gurau jer ekk..

intan, memang anak2 cam tu kot ekk..ngan kwn2 kemain lagi mesranya..