WELCOME

HOME SWEET HOME

Isnin, 5 Julai 2010

Pekan Wednesday

Salam...

Aisehhh..aku actually nak story pasal aktiviti weekend lepas...kitaorang pegi Pekan Rabu, Alor Star, Kedah.
Ntah camner, aku tak snap pun gambo2 area kat situ. Amik gambo org2 jer. Sebab p sana kejap sangat..so..kita tengok gambo orang-orang dah le yekkk...aisehhh lagikkk..

Dah penat jalan..p minum2 kat area Pekan Rabu..sebelah somiku ialah adikku yg dtg dari kolompo...sebelah tu ialah anak menakan baru adam harris ngan mak dia..mak ke mama..ntah..lupa nak tnya..adam pun tak reti cakap lagik..sebelah tu nenek dia...


Tu adik beradik ipar duai adik aku..yang seposen tu anak aku..yang nampak sudu tu ialah...taraaaa.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Ibu baru cakap..'nak titit.(sikit)..'..huh..jeling youuu...takut aiii..jadi ibu pandang je lah yekkk...
telan air liur jer la tengok Laici Kang...


Laici Kang lagik...bila nak sampai turn ibu ni iqballlll...


Capal si iqbal..ibu lupak bawak kasut..so, jln2 jumpa capal..Rega RM8.50..tawar dpt RM6 sahaja..
Kenangan dari Pekan Wednesday...

Kat sini jugak ada menjual :
Kuah rojak yang sangat sedap
Kuih muih
Serunding daging / ayam / ikan
Keropok / kerepek
Lempuk durian
Ikan pekasam
dll
(..yang malas aku nak senaraikan kerana tidak mendpt komisen dr mana2 pihak..hihihi)

okay..setakat ini kali ini..jumpa lagi..babai..


5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sarid.......dulu aku slalu dok dengar org sebut2 pekan rabu....kat aloq staq la......so bile la aku nk sampai sana yerk....mesti byk yg menariks kan.......kenangan mengusik jiwa kot......hehehhehehe

Sari berkata...

dot..tidok ler menarik sngat..ala2 pasar payang, ganu or psr khadijah kelate..tapi part mengusik jiwa tu memang mendalam maksudnya ...hihihi..

kisahwanida berkata...

Aku pun selalu dgr citer pasal pekan rabu ni. Teringin gak nak gi sane.....

amboi ibu.....
asyik2 ambik gmbr iqbal.....
beli capal iqbal....
kakak camner...... huhuhu

TopsyTurvyMum berkata...

kampung aku panggil pekan khamis..

jeling si iqbal tuuu..mengancam siottt!! hahaha

Sari berkata...

intan
tu la psl..kakak mmng jeles abis..nak buek camno , budak kecik ni makin beso..kakak dah slow skit tumbesarannya..ok tak jwpn..hihihi..

nana
memang suka jeling mamat ni..nak2 time org mintak brg dia..huh..tajammm