WELCOME

HOME SWEET HOME

Khamis, 8 Julai 2010

Celebret Besday

Salam..

Sambung lagik citer haa..Aku masih belum mula operasi kemas umah..lepas ni laa...
Dah melekat depan laptop ni haa..!!


Sebelum  kuar umah tadi..cik somi memberi satu peringatan..

'Esok hari apa ya...ada tak seprise potong2 kek macam tahun lepas..abg balik umah..pastu sepriseee...???'

uishhh..tak malunyer...besday aku sendiri pun, dah 2 tahun silap haribulan...
(kata2 di dalam hati..okey..)



Memang aku ada cadangan gak..Last week pun aku tanya soklan yang sama..

Bang, besday tahun ni nak sambut cenggana??

Kita g makan seafood kat Alor Setar..sedapp

Tak yah potong2 kek ker?

Potong ikan siakap tu sudah..tak yah membazir...
-
-
-
-
Tapi, tak syokkk..slalu besday kan ada kek
Kek ni psikologi betull..sebab kek ni slalunya cantik..tanda hari2 istimewa..
Semua org suka yang cantik2 kan..??
-
-
-


Ni beberapa posing kek yg ada dlm simpanan aku..


Our besday party kat skol..tak silap..Blueberry Cheese Cake..

-
-
-
-
-


Fruits Cake...sedap gilosss...

-
-
-
-
-
-


Kek kawin anak menakan somi yg aii sponsor ari tu...sedap jugak

Tapi yang paling aku tak leh lupa ialah Fruits Cake..memang sedap..
tapi takkan nak makan 2-2..
Kena pilih satu jer la...nak kek atau nak seafood..
kalau 2-2, tak muat perut...
nanti cik somi bising...tak larat aku nak tadah telinga..w/pun aku yg sponsor...
dia apa pedulik..asal membazir...siapla aku kena fire....zzzaasssss..!!!

Apa pendapat korang???..Besdaynya esok...emmm..alahai...
(Nak bake sendiri..kirim salammm...)

7 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

ekekeke..
kalau malas beli je lahh..

sedapnya aku tgk fruit cake tu weh!

happy b'day kat ur hubby!

salmi berkata...

Vote for both, kek yg tak hbs, blh simpan dlm fridge... sok bole sambung mkn.

Mkn seafood pun mesti... agar ada kelainan... Ok laaa tuuu sekali sekala!

Sari berkata...

Nong
thanks...rasanya nak beli gak..carik yg kecik skit

Salmi
bagus gak idea tuh..aku pun rasa cenggitu..both kan..tq..

Tanpa Nama berkata...

sarid..

kalau aku, kek x penting..baik ko mkn2 seafood then ada duit sket belikan hadiah yg best2 sket utk dier...hahahahha

makanan2 nih x nmpk kesan sgt kecuali yg diitnggalkan bersama2 lemak diperot.....

setuju???

Sari berkata...

pidot
tol gak tu..tp hadiah dah pospon bulan depan..beli skali ngan baju raye..huhuhu...seafood bagus gak..bukan slalu pun kan..

kisahwanida berkata...

kalau haku lak..... makan seafood & beli hadiah gak sarid....

kalu nak gak kek beli sepotong yg kecik dah lah......

kisahwanida berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.