WELCOME

HOME SWEET HOME

Ahad, 25 Julai 2010

My Feveret..

Salam

Kelmarin, seperti yang dijanjikan..kami p alor setaq bwk anak2 jln2..beli baju la skit2..nak raya kan..

Lepas beli baju, rasa cam nak makan pulak..Konon2 nak makan seafood kan. Tut2, nampak Mekdi la pulak..Fuh!!sedap ni..lama tak makan. Gurun mana ada mekdi..Fevret aku no satu, mesti lah Burger Prosperity..tapi ada hujung tahun to raya cina jer..so, fevret seterusnya..apa2 aja selain burger prosperity..


gambo dari google..

Nyam2..tengok dlm iklan..besa jer..
Bila makan, SEDAP LA PULAKK...!!

 

sAT BANG, JGN MAKAN LAGI...:)






ok, boleh mula makan..
Punyalah lapor sedap, sampai burger aku pun, cik somi tibai sama...
Aku pegi order 2 ketul lagi..
emm..memang puas hati...


Aummm...


Kanak2 makan sundae jek..

Ibu ngan ayah makan burger..

Barulah peNGEMBANGan ibu kami tidak terjejas....huhuhu...

AHAKSSS...!!


4 ulasan:

kisahwanida berkata...

aku pun suka prosperity yg dtg sethn skali tu sarid. kalu besa2 aku blsh spicy chicken mc deluxe.... yumyumyum

Sari berkata...

sedap kan intan..memang saat2 yg aku tunggu time hujung tahun...yummy..

TopsyTurvyMum berkata...

mcD sini ntah apa2..
pagi tak halal..tgh hari baru halal ekekeke

prosperity burger tu mmg aku pun sukakk!!

Sari berkata...

nong..
cenggitu pun ada..hehehe..mesti confuse nak makan kan...