WELCOME

HOME SWEET HOME

Ahad, 4 Julai 2010

Anak Menakan Baru

Salam..

Hihihi..jumpa lagi untuk sekian kalinya hari ini..Mungkin korang akan menganggap aku sebagai tiada pekerjaan...sebenarnya ADA!!..dan berlonggok..baju di ampaian berderet..yang belum dobi pun berbakul..masak pun belum lagi...hehehe...

Tapi, ari ni my wind is very good...aku nak tambah entry lagik...Tajuknya ialah anak menakan..dalam bahasa melayu maksudnya ialah..anak sedara...Anak menakan tu bahasa kedah okay...

Ini ialah anak sendiri..mesti interframe jugak...cucu wan n aki no 1 dan 3
Nurul Izzah n Muhammad Iqbal


Ni pulak anak adik aku..cucu no 2 n 4
Aisyah Wafiyya n Sofea Khadeja (kalau aku tak silap eja...hihihi)


Anak adik aku no3, cucu no 5
Surya Adrieanna


Anak adik aku no 4, cucu no 6
Haa..inilah anak menakan baru...Adam Harris


ummmcakkk..besaq nanti kita gusti sama-sama yekkk??? ada pahamm..???

See..semua nama canggih2 n stylo..nama anak2 aku jer yang evergreen...
Aiii tak kesah...Semoga mereka2 menjadi anak2 soleh dan solehah..Amin...

4 ulasan:

Unknown berkata...

seronok adam ye..jumpa abg iqbal dan kakak nurul...

Sari berkata...

seronokkk...nanti adam dtg kedah lagi yer..buleh kita g langkawi ramai2...yesss, bleh shopping..!!

Tanpa Nama berkata...

amboi...bukan main lgik noooo nama2 depaa......tergeliat lidah cheq nak sebut..

hehehhe...cute2 smua....like maklong nya...ahakss........cucu aunty sara eh..

kisahwanida berkata...

tu lah nama2 org baru sarid. vadevassss..... Happy granny sara dah ramai grandchild.....