WELCOME

HOME SWEET HOME

Jumaat, 16 Julai 2010

Budak yang sedang bosan

Salam

Ketemu lagi..si iqbal dah tido. Mamat sorang ni, memang susah sikit nak bagi tido. Macam2 cara aku buat..Last2, cara ni berhasil...hehehe..

Aku ugut letak ulat gonggok ni tido dlm buaian dia..dia apa lagi...

Dan2 masuk dlm buai..terus lena...hehehe..

Dia kan tengkuk dalamm....

Sian gak dia tinggal sorang2 kat umah.Kakak blum balik lagi..mesti dia sunyi ni..Takdek kawan nak gaduh..

Meh kita tengok aktiviti mamat ni sorang2..



Ehem..ehem...kasut tu....


Muka ngantuk yekkk...


Okeh, pasni tido...


-
-
-
-
Gitu ler rupanya muka dia bila dok sengsorang kat umah.
Bila kakak balik, aku pulak yang tak tahan..

Skang aku pulak yg bosan..Keja skol banyak..aku malasss..


Jgn jadi MAMA BOSAN sudah...!!! -korang ingat lagi dak??? -

3 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

hamzah lak sama jer..abang ada ke takde ke..lasakk jugakk..
time nak tido baru ler carik aku nak nenen hehe..nak ayer..nak ayer..

cakap melayu koooo..vangger aku ekekeke!

Sari berkata...

wahh..tumpang vangger jugak..hihihi..abg2nyer reti dak cakap melayu nong?? ari tu parents ko dtg, cakap apa??

kisahwanida berkata...

Aku ingat, ulat gonggok tu pet dia....