WELCOME

HOME SWEET HOME

Rabu, 5 Mei 2010

Sekadar Suka-suka

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia...;)

Sebenarnya..aku sesaja gatal2 tangan..pastu teringin nak reka blog plak..saja2 la, kot2 masa tu aku tngah angin ke, ribut ke, apa ke..ada gak tempat aku nak meluah perasaan..

Mula2 tak gheti gak..gode punya gode, pandai ler sesikit...sambil2 sebelah tngan aku ni mengayun si iqbal ni..sebelah lg menekan huruf2..ok la tu...

Biasanya balik umah jer, aku terus bukak laptop...sambil2 berehat sebelum mandi n solat..tu la jadual yg tak pernah lari lagi..sejak beberapa bulan ni..kalo aku balik kg..gatal jer tgn aku...tertnya2 kat kepala aku..apa dah jadi dlm fb..ada benda2 best tak??..nanti aku ketinggalan plak!!

Skang dah ada blog ni, lg ler aku takleh dok diam..hehehe...;p

Tiada ulasan: