WELCOME

HOME SWEET HOME

Rabu, 19 Mei 2010

Sape tengkuk dalam???



sALAM..

Hari ni nak story pasal mat iqbal..Beberapa hari ni aku dok terfikir ada satu ciri yang nyata tentang anak teruna sorang ni....Dah lama aku dok usha je..hihihi, ari  ni aku dah dapat bukti..

Masa aku nak g skol tadi, aku bekalkan satu bungkus roti bun kat iqbal. Ni sebagai umpan la konon, kalau tak dia nangis..Kengkadang dia tunjuk gerai nasi lemak depan umah..so, paham2 la..g beli nasi lemak dulu, baru antar umah pengasuh.. Nak cakap, tak pandai lagi.

Balik dari skol, tengok bun yang aku bagi pagi tadi, masih ada tetapi fizikalnya sudah berbeza...Inilah rupanya..


Bun tu sepatutnya, rupa begini...



Huhuhu..pengasuh dia cite.. iqbal tak lepas langsung bun dia, dari mula sampai kul 7 pagi.. sampai la aku ambik dia kul 3 petang.. Baiknya hati anakku ini... Patutlah aku dok tengok dia style lain skit.. belek2.. tengkuk dalam rupanya..Aku cuba nak snap gambo tengkuk dia..dia dah mengamuk...



Korang tau tak maknanya..??? Cari sendirik..!! Ikut sapa la iqbal oii.. Bukan ibu tau..!!
Ibu ni sangat baik hati dan pemurah orangnya..ahaks..!!

5 ulasan:

cik ani berkata...

mmg betoi sarid. anak2 aku dua2 tengkuk dlm. dua2 xleh kongsi. tok nukut mak aku kata. hehe...

Sari berkata...

haah ani, aku dok belek lama dah.. baru ari ni ada bukti..hehehe..
mcm2.:)

TopsyTurvyMum berkata...

anak2 aku..tak check pulak tengkuk dlm ke tak..tapi akmal ngan hamzah mmg kedekut hihihi..

hehehe..iqbal.iqbal

Sari berkata...

hehehe...mesti kita tertnya2 ikut sapa ekk...???
mama ke papa??hihihi..

Sari berkata...

hahaha..betul2 makcik embun..ibu memang baik hati..terlebih2..sampai g bagi duit kat shopping complex..hihihi