WELCOME

HOME SWEET HOME

Sabtu, 29 Mei 2010

Musim Kenduri bermula...


Salam..
Semalam bermulalah musim kenduri sempena cuti tengah tahun ni..Aku pun sama naik gak sibuknya..interframe jer...Kenduri nikah anak sedara husb..Kat Kedah ni jugak..

Kenduri besar-besaran minggu depan. Kat sini, depa slalu buat upacara nikah awal..kengkadang tu dua atau tiga bulan lebih awal..Alasan..ntah..kalau kat tempat aku, sok kenduri, mlm ni nikah..habis citer..!! Syok gak tengok orang nikah ni..teringat pulak zaman2 kita naik pelamin dulu.. :)

Apa yang specialnya pasangan pengantin ni, si anak teruna tu cikgu gak. Aku kenal dia masa g BTN lu tahun 2007. Masa tu ada anak sorang..korang tau la kan, BTN tu kan ada adegan2 lasak, so aku yang lemah lembut ni memang tak suka..!! Malu tau masa buat aktiviti, riadah ker..lari2 ker.masuk hutan, keluar hutan , aku ni lambat skit heheh..Dapat plak group ada mamat 2 orang ni. Aku pikir2..huh, pas ni bukan jumpa pun ngan diaorg ni..nak malu buat apa..!!

Tut..tut..dengan kuasa Allah..si mamat BTN ni aku jumpa lagik..dalam versi yang berbeza..kawin ngan anak sedara husb aku..huhuhu..jumpa lagik rupanya...Allah Maha Berkuasa..



SELAMAT PENGANTIN BARU

Ummul Hana Ghani
&
Rusfarizal

2 ulasan:

Sari berkata...

testing

Sari berkata...

makcik sarid dah update..2 entry lagik ari nih..!!