WELCOME

HOME SWEET HOME

Khamis, 5 Ogos 2010

LemBU kInG

Salam

Story ni dah diperam sekian lama. Nak tayang, tak gamak pulak..Sian kat member sorang ni..Aku memang tak sampai hati..

Namun, memandangkan member ni dah JIWA DAH TAK KACAU lagi....So, aku tayang la...hihihi...


Sebelum tayang, ada story sikit...

Al-kisah...tersebut hikayat...

Kat Kedah ni, ada satu tempat bernama PADANG LEMBU...
Mula2 dengar, aku gelak jer..aku cakap

' Mesti tempat ni banyak lembu kannn????'

Anak murid jawab..
'Mana ada cikgu, kat sini..sekor lembu pun takdak..saya duduk situ, saya tau laa..'

Ohhh..ya ka????

emmm..idak la pulak aku buat survey untuk mengira lembu di kawasan ituuu....


Sekian, tammattt....

Tengok gambo la pulokkk...

-
-
-
-
-


Sangat besar saiznya...hampir sama besau ngan iqbal..
makan 3 hari..3 malam..baru habis..(kisah benar..)


Satu ulas..penuh segenggam tangan kakak..


Tu diaaaa...berebut...
Bawak bersabau yea semuaaa.....

Ada tangan kecik..tangan besau pun ada....
Tangan si jelita saja yg takdak..huhuhu...
Aii kan tengah amik gambo nih..!!!

Memandangkan cik somi beli ini duliyan di itu Padang Lumbu...

Aii mau kasik nama..

Ini duliyan...nama.....
-
-
-
-
-

LemBu KiNg....kihkihkih...
Mau kasik lawan itu Musang King TTM...

hihihi...
Ada sapa2 lagi mau lawan?????




4 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

Kejisss!!!

muahahahaha!!

Stok durian aku ada lagi dlm esbok..makan tak hengat hari tu sampai sakit tekak huhuhu...

Sari berkata...

aikk..ada lagik..??
hanak2 tak makan ker? tu la, makan tak ingat doniaaa...

MR berkata...

musang berjanggut! hahahah

*tetiba jer aku*

kisahwanida berkata...

Sajer jer aku x mau lawan. Sian TTM.tp bila aku dpt yg lagik beso sure aku tayang gak..... hihihi