WELCOME

HOME SWEET HOME

Jumaat, 6 Ogos 2010

Homemade fishballs

Salam

Hari ni ingat nak buat Fast Lunch mcm last week klik sini..Emmm..aku pulak dok ralit bertenet..

Alih-alih..aku tak masak apa2 pun sampai tengah hari..Anak2 minum susu cicah ngan biskut. Cam biasa..bapak budak takdak kat umah..

Aduihhh..pedihnya perut aku..gastrikkah aku ???? Huh, taktik menjelang ramadhan..

Tapi betull..memang mendidih perut aku kali ni...aku rasa, jus gastrik dok menggelegak dalam perut....

Melompat2 aku masak..mana taknya..kejap2 jenguk dapur..kejap2 jenguk tenet..Anak2 bertaburan...mmm

Masak apa ari ni???




Siakap lagi...huhuhu...
Jangan bosan tengok saya yer...!!

-
-
-


Homemade fishballs...freshhh...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dah siappp..taraaa...

-
-
-
-

Kasik dekatttt sikitttt...
-
-
-
-


Sedap la jugak SUP BEBOLA IKAN aku nih.. :)

Terpasksa memuji diri sendiri bcoz peminat2 aku a.k.a anak2 tak kata apa2 pong...

4 ulasan:

kisahwanida berkata...

Uih.... teror shbt aku ni. dah leh wat "klik sini".... aku x reti. hihihi

Wah....! ko wat sendirik fishballs tu ek.... teror3x... mesti sedap! camner nak wat ek

Sari berkata...

hihihi..intan..aku pun baru reti jek..dok godek2..tiba2 terpandai pulak..ko tengok, aku dah tambah beberapa item dlm blog ni..

nanti, bila2..aku ajor ekkk..

fishball tu..tumbuk jer isi ikan..pastu gentel2..
bila sup gelegak..baru letak..seanang jer kan.. :)

kisahwanida berkata...

isi ikan tu nak gentel ngan apa? kalau isi ikan jer mesti tak jadi bulat kan..... aku ni mmg buta hurup.... hihihi

Sari berkata...

intan
isi ikan tu kan dah tumbuk..so gentel dia sorang2 jer..boleh bulat punyer..tapi, bila sup dah gelegak baru taruk tau..