WELCOME

HOME SWEET HOME

Rabu, 11 Ogos 2010

Buku Kuning

Salam

Hari ni, kami di sini cuti..Wow..sonokkan..??? Cuti sempena awal Ramadhan...Nak masak apa untuk berbuka?? tak tau lg..kot2 la cik somi kata tak yah masak, kita g pasar Ramadhan..yabedabeduuu..
bagus gak tu...

Slalunya..bila tiba Ramadhan, aku akan cari buku kuning ni...
-
-
-
-
Buku ni beli 2 tahun lepas..setahun sekali la aku membacanya..
dengan harapan akan melaksanakannya sebaik mungkin..

Jadi aku nak share la ngan korang, harapan aku untuk Ramadhan tahun ini..:

1. Semoga aku dapat melaksanakan solat terawih sebanyak mungkin...
Teringat zaman2 kat TAHAP dulu..

2. Menghindarkan diri dengan perkara2 yang mengurangkan pahala berpuasa

3. Menghindarkan diri dengan amalan membazir

4. Besarlah harapan aku kalau dapat bonus sampingan..manalah tau, buleh turun paling sikit 3 kilos...huhuhu

Ok, laa. itu jer aku buleh tulis hari ni..tak buleh cakap banyak2..makhruh..hihihi..ya ka?


KELEBIHAN SOLAT TARAWIH

mALAM 2:  dIAMPUNI DIRINYA DAN JUGA IBU BAPANYA JIKA MEREKA ORANG YANG BERIMAN..



-selamat menjalani ibadah puasa-

5 ulasan:

kisahwanida berkata...

ooooo kedah cuti ker? patutlah masa ku call customer nak confirn cek tadi dia trkejut aku kerja.....

betul tu sarid... teringat terawih kat tahap dulu. aku kekdg ngelat gak.....

aku pun wish bende yg sama sarid.... x byk sikit turun pun jadilah

TopsyTurvyMum berkata...

teringat bulan puasa kat tahap dedulu kann??
ptg2 gi naik bas gi bazaar ramadhan..

Sari berkata...

intan n nana
syokkan, teringat zmn dolu2..
aku rasa time kat tahap paling bnyak terawih.. skang ni aku liat skit nak buat. :(

MR berkata...

TAHAP? ko dgn ttm skolah tahap berapa sarid? kekekekek...joking :)

selamat berpuasa sarid.. aku pon harap dpt buat mcm yg ko list kan tu..hihi

Sari berkata...

selamat berpuasa untuk ko jugak makcikrehan..
ceria selalu..aku pun tompang ceria jugak.. :)