WELCOME

HOME SWEET HOME

Selasa, 10 Ogos 2010

Aku memang nak update..

Salam

Dua tiga menjak ni aku sibuk sikit..ari ni baru rasa free. Banyak keja woo...

Skang aku rasa nak masuk entry baru...tapi ada masalah sikit..Apa masalah nya....????
-
-
-
-
-
-
-
-
-



Haaaapppppp...!!!!!!

-
-
-
-
-
-
-
-

Elok sangat buat muka sebekkk gituuu...!!!

-
-
-
-
-
-

Pantang sunggoh nengok aku ngadap depan ni...huhuhu.....


Sebelum aku terlewat...SELAMAT BERPUASA KAWAN-KAWAN

Sekadar berkongsi :-)

KELEBIHAN SOLAT TARAWIH - MALAM PERTAMA

Orang mukmin dibersihkan dosanya seperti hari dia dilahirkan dari kandungan perut ibunya.

2 ulasan:

kisahwanida berkata...

iqbal tu nak tlg ko update blog sarid sbb dia tau ko selalu sibuk.....

selamat berpuasa gak..... kakak pose x

Sari berkata...

ya la intan..kakak tak tau lg la..mungkin separuh hari kot.. :)
mahathir camner??