WELCOME

HOME SWEET HOME

Sabtu, 7 Ogos 2010

Kisah budak dan bapak budak

Salam

Hari ini Sabtu. Aku kena g skol jugak. Sek ganti..Aku pun tak tau dah ganti berapa kali..untuk raya kot..Yang pasti, raya 2 MINGGU...huhuhu..sonoknyer....

Aku balik umah dalam kul 3..pastu suap anak2 makan. Aku tanya cik somi, budak2 ni dah tido ker..
Somi geleng kepala. Aku kata..selalunya, kul 3 petang ni..masuk 2nd round dah depa tido..
Hmm..tak pa la..janji korang dok elok2..(sbb aku nak bukak tenet...hehehe...)

Dah siap aku berlayar di alam maya...aku kuar ke depan...

Tiba2 aku ternampak sesuatu yg belom penah aku tengok..jeng..jeng..jeng...
(kasi debar lebih sikit....hihihi..)
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Lagi...
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Huhuhu...lagiii....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ni pulak si kakak..






Aku hangin betul.!!!  

Kalau ngan aku, bebudak ni siap berperang lagi nak bagi ikut arahan..time tidur, time mandi, time makan...bla..bla..bla...


 
Ini..sekali ngan bapaknya sekali hanyuttt...!!!

Boleh pulak si iqbal tido cenggitu..
sambil rukuk ker sujud...

ADUSSSSS....


nI..AKU dah angkat masuk dalam buaian...

emmm...alahai..!!

3 ulasan:

MR berkata...

moralnya, ckp kat laki hang... Pasni tiap2 weekend abg kena dok umah jaga hanak-hanak. Bini abang nk kuar pi soping! Hahahahah

kisahwanida berkata...

Best tu cuti raya lama sarid. Aku lak cuti 1 hari be4 raya jer. tak syiok betul.

anak2 aku pun sama sarid, kalau ngan abah senang jer tido kalau ngan aku mmg x tido lah siang...

Sari berkata...

MR..
tu la pasal..masalahnya..balik umah..dah jd mcm tongkang pecah..fenin..fenin..

Intan
aku pun tak paham bebudak ni..aku rasa dah habih garang dah..depa dok gusti cam tu jugak..kalau ngan bapak..dok cukup tertib dan sopan sekali..huhuhu..