WELCOME

HOME SWEET HOME

Rabu, 26 Januari 2011

Tidurlah sayangggg....

Salam..

Selalu bila nak bagi tidoq mamat sorang..macam kena dera tau dak???

Riuh sekampung.....masuk boyan..kuar balikkk...masuk..kuarrr...!!!

Last2..aku takmo cakap banyak..

Kalo adik rasa nak tido...adik tidolah...Ibu dah tak marah2...kan sayanggggg????

HASILNYA :





Sudah tidak mampu bertahan lagi...
Terpaksa tidur di kaki ayah...yang juga sedang tidurrrr....
Gambar tahun lepas....




 


Kuak lentang ke..kuak kupu2 ke...tak tau la...siap bersilang lagikkkk...
Gambar beberapa hari lepas...




 


Layu di tasik maduuuu....
Gambar pada hari ini....beberapa jam lalu...



 


Zoom jarak dekatttt..

Lihatlah kedudukan tangan yang mungil ituuuu..!!!
Dalam plastik kerepekkk....
oHHH...muka masih chomelll dgn bedak bertompok2....


ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz..


Selamat Beradu Sayanggggg..!!!
iBU SAyAng Kamu...

4 ulasan:

Leny I. berkata...

heheh...mcm2 pesen tido

kisahwanida berkata...

Biler aku baca tajuk n3, aku terus teringat buku cerita TIDURLAH INTAN masa sek ren aku suka sgt baca.....

tidur ngan kerepek tu yg aku mmg tak boleh tahan......

Sari berkata...

leen
memang mcm2 pesen..hihihi

intan
aku pun suka baca buku tu..skang takdek dah kan...

mcm2 pesen kan anak2 ni..ko lagi ramai..lagi bnyak pesen kan intan.. :)

Tanpa Nama berkata...

comeii,,iqbal n kakk,,