WELCOME

HOME SWEET HOME

Jumaat, 21 Januari 2011

Pukul 3.00 petang, Hari Jumaat...

Salam..

Tetiba macam nak buat berita terkini..
Korang penah tak teringin nak jadi pembaca berita...???
Aku dulu ada gak cita2 nak masuk tibi...baca berita..bukan susah pun..baca jer kan..
Merasa gak glamer..ramai org tengok wooo...
Kul 8.00 mlm..sumer tunggu nak tengok berita..
Cam mana tah..cita2 tak terlaksana....takpelah...aku redho...:-p

Macam biasa..hari Jemaat kat sini adalah bersamaan ngan hari Minggu korang sumer yang berada di tanah jajahan yang lain...cUTI UJUNG mINGGU...

Dulu2..aku pelik gak cuti ari jumaat ni..tak biasa..pening kepala aku..
Banyak gak yg ketinggalan..banyak citer2 best dlm tibi ari Ahad kan...??
Skang dah biasa..ok jer..cuma paper hari Ahad tu wajib beli la...syok baca banding ngan hari lain kan..

Ok..kita pergi ke tajuk utama...
Apa yang kami 3 beranak buat pada hari Jumaat tepat pukul 3.00 petang..


Situasi 1 :



Cik Tuan Puteri Intan Payung..sedang beradu di mana si puteri sedang ditonton oleh televisyen...


Situasi 2 :







Cik mamat kontot sedang gigih membersihkan pinggan mangkuk yang sudah bersih..
Kat sejam dok kat sinki ni..
Abih pinggan mangkuk yang menjadi mangsaaa....
Korang tengok....penuh sinki ngan air...melambung bil air aku bulan niiii....


Situasi 3 :


Agak2...aku pulak dok buat ape time nih..ngehngehngeh..!!!!



-
-
-
-
-
-
-
-
-






tEPAT Sekaliiii...!!!!

Mencekik   Bersantapan.....LICIN HOKEYYYY!!!
Takde sebarang pinggan korel atau korok di sini...
Makan dlm pinggan plastik sudahhhh...
Sat lagi ader assistant nak tulun basuh pinggan...

Fuhhhh.....kenyanggg!!!!

Burppp...Alhamdulillah...

Sekian..Wassalam...



3 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

Haha..
apsal ko tak pernah bagitau dedulu ada cita2 nak jadi pembaca berita????
control ehhh? hahaha

sama la tu cam amjahh suka cuci pinggan bersih..skang ni aku tak bagi dahh..air makin mahal!

kisahwanida berkata...

Cita-cita ko tu ada sankut paut sikit ngan cita2 tak kesampain aku.... Aku nak jadi wartawan.... bleh jln2 sana sini tapi mendapat tentangan hebat mak aku..... katanya wartawan nanti mati kena bunuh...... *$#@!^&11111!!!!!?

Sari berkata...

nana
malu la weiii..pembaca berita kena cun melecun kotttt...
ko tau, habih aku punya sabun basuh pinggan..aku kena beli lain tadik...

intan..
hihihi..mcm keje polis pulak yekkk.. wartawan ok gak kannn???