WELCOME

HOME SWEET HOME

Sabtu, 29 Januari 2011

Ada yang belum selesai...

Salam..

Kita cuti panjang kan...Anak2 kat skul nak raya CNY..so kita tompang cuti sama...

Rasa 10 hari tu mcm banyak jer cuti..nak buat ape ehhhh???

Nak mengemas umah...rasanya dah kemas.....(asalkan sedap mata aku memandang..)
Nak masak..sat lagi aku yang makan banyak...orang lain p kejer...
Nak ngadap lappy ni..takkan 24 jam x 10 hari kot...buleh mengong gitu...!!!

Opppsss....ada lagi yang belum selesaiiiii......
Tuuuu diaaa.......

Hihihi...ni permasalahan besar..
Ramai yang ada problem gini..aku tau!!!

Penyelesaian terbaik....
Beli lemari baju baru kerrrr...beli bakul baru..yang besor gituu..???

Dun worry babehhh...Aku akan setelkan masalah ini dalam masa sepuloh hariii....CAIYOKKKK..!!


P/S : Ni semua baju p kejer tau dak?? Kalo nak p keje pagi2...
        kita buat peraduan Cari Barang Tersembunyi...heh..heh..heh

2 ulasan:

cik ani berkata...

dulu aku mmg ada masalah menggunung bakul kain ni. tapi skang tidak lagi..aku hanger sumer sarid. kain jer aku lipat.

Sari berkata...

cik ani..
aku suka depa ni duk dlm bakul..kalo hanger..fenin kepale nengok ehhh!!
weii, baru munculll.. p mana???