WELCOME

HOME SWEET HOME

Ahad, 30 Januari 2011

Semuanya sudah uzurrrr....

Salam

Pagi ni lalok sikit..

Pas makan nasi lemak beli pagi tadi..mata sudah mula kuyu...dan layu...
Mood takdak..
Bukak katun bagi mamat sorang ni tengokkkk...
Aku pun dah sepiii...
Skang baru ok skit..
Memang betoi2 kawww itu nasi lemakkkk...!!

Hari ni nak citer pasal umah kami..
Walopon umah sewa...
Tapi tetap..Rumahku..Syurgaku...

Kita tengok gambau dulu...








Demi mengembangkan kreativiti dan bakat anak2..aku pun beli whiteboard dan marker..
Inilah hasilnya..

Aku tak pasti..nak bertempik atau bergumbira...atau berguling2 ketawa...huhuhu...
Huduh kemain laa umah ni..

Kalo tuan umah tengok...mesti terharuuu..!!!






Ni aku rasa baru beli dalam 2/3 tahun lepas..
Dah terkehel tengkuk...
Ikat ngan plastikk..

'Bang..kena beli baru ni..??'..
'Ehhh...tak payahhh...elok lagi ni...'....jawab cik somi penuh konfiden..
'Elok ke banggg cenggini..???'...
'Tunggu umah baru kita siapppp...!!!'..sambungnya lagi...

Emmm..rumah baru order tu kannn...
Sebiji batu bata pun tak naik lagi tauuuu...!!!

Apa pun..: Baiti...Jannati...

Wassalam..

4 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

haha..
bias ala sarid, anak2 tgh membesar ni mana la boleh rumah cantik2. Mana boleh ikat, ikat jer la..depa dah besar baru deco cam hotel :D

Sari berkata...

hihihi
aku pun rasa cam tu
nong, lama tak nampak..honeymoon ker??

kisahwanida berkata...

ko tak tgk hasil kretiviti anak aku lagi sarid..... x payah nak lukis2 mural cam kat TAHAP dulu....semuanya penuh kat dinding.... anak2 tgk membesar mmg lasak kalau pasif sgt kang kita lak yg risau

Sari berkata...

hihihi
betul la intan..kalau dok dian sngat pulak..kita yg susah hati..