WELCOME

HOME SWEET HOME

Khamis, 13 Januari 2011

Camera Baru, Aku Sakit dan Nak Ber..Cotiii...hihihi...

Salam..



pic from google...

Amacam...??? ok dak???
Sesuweii la ngat bajet ciput...Tapi aku beli kaler oren...nampak moden skit....konon-konon...:)
Kali ni aku tak bagi sesaper pun sentuh...aku sorang jer okayy..
Nak mendapatkannyer..kemain lagi aku ikat perut..huhuhu....
Nak bagi rosak..kejap yang amat....
Kamera cap olimp ari tu..pakai sat ajer...dlm 3 taun..tak balik modal sungguh..dah la time tu rega mahaiii...
OK..aku puas hati duit sendiri..pilih sendiri..bayar sendiri...
NO MORE PIC FROM HP CHICKEN BRAND.. OK..!!

eCEHhhh..bunyi cam berlagak la pulak...
sharing is caring kan...kan.. :-))
Bila mau test ini camera??
Rasa macam mau pi bercoti la pulakkkk..
Setakat Gurun ni aper adee???
Petronas, Modenas  dan yang seangkatan dengannyer..
Nantilah....
Aku kena check balik buku akaun bank..kot2 ada serdak2..mana tau...belen2 tu..leh g cotiiii pulakkk...
emmm...ALahaiiiii...tak padan ngan sengkek tahap seriusss...!!!

Coti sekolah dah abiss
Tu aku sibuk memanjang

*************************************************************************

Bebenornya..entry di atas ni..last week punyer...draf..skang baru sambung balik....
Nak kata sibuk yg amat..idak la jugak....pasai apa tah..mood tak dak..
Tiap ari balik skul lambat sama..
Sampai umah..aku dah terbongkang kepenatan....

Sambung balik...

Aku tak sihat ngat start dari minggu lepas..
Batuk2...suara rock n roll..serak2 basah dll....
Konon2 buleh baik sendiri..aku tahan jer la sakit ni..
Masuk hari keduablas..tak baik jugak..aku kena g klinik gak...
emmm...hilang nak save bajet...
'Bang...mintak duit skit..ai nak g klinik..'...masih sempat mengepau duit cik somi sambil membuat muka seposen!!

Dalam dok sakit2 tu...teringin plak nak bercotiii...
dok berangan2...nak p tempat syiokkkk....murah....tapi dok hotelll.....baru rasa cam g cotiii kannn????
kena p dekat2 je nih..bajet lari weiiii..

**sambil tidak kado ke diri..aku kena bayaq road tax ngan insurans bulan depan!!**

Nak g Camerooonn...jauh skit...naik bukit tu yg malasssss.....Feninnnn....
Nak g Penang...ok gakkkk....
Sambil berangan...sambil google2 gituuu...!!!
Carik hotel2 standed 5 bintang..mewah2..dgn rega murah....hihihi...
Sangat syok sendiri......bukan kena bayar pun kann???

weekend ni..cuti 3 hari..
Ari ni jumaat, sok sabtu n ahad...

Agak2 korang la kan????

1. Lepas ke idak aku nak bercotiiiii ni..aKU pun takdak jawapannya...

2. Kalo berjaya pegi bercotiii...ke mana lah gamaknyerr????

Tima kasih kerna menjawab..Hadiah tidak disertakan ...:-p

4 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

vavavahhh..nak menerai camera baru la tuu..
takat 3 hari tu gi penang dah lerr!!

kisahwanida berkata...

Gi bwk ank2 hang mkan anggur fresh kat ladang anggur sik. Ok gak tue........

Sari berkata...

na
all in one..hihihi..
cuti ari tu tak kemana2 pun...

intan..
mana ko tau pasai ladang anggur ni???
aku pun tak penah pegi..nanti kena g jugak ni..:))

kisahwanida berkata...

aku tgk kat internet & jadi antara tmpt idaman anak2 aku....