WELCOME

HOME SWEET HOME

Ahad, 12 Disember 2010

Lihatlah duniaa....aku menang contest...!!!

Salam...

Pagi2 buta aku dah bukak tenet..Mcm besa2 jek..
Tiada apa2 yang menarikkk..

Nak mengapdet..mood tak datang lagik..
So..aku tutup balik..g tengok tibi dulu..makan2 dulu..basuh kain..bla..bla..bla...

Pastu aku merajinkan diri membuat Puding Caramel..--nanti aku buat entry lain yekk..

Pastu lagi..aku nak mengapdet la kann..

Tetiba.....ARRRGGGHHHHH!!!!
LIHATLAH DUNIA...AKU DAH MENANG....----> kecohh la pompuan..!!!

Kalu korang ingat..ari tu kan aku ada masuk  contest dari mummycute...SINI...

Keputusannya di sini.....

oHHH....sonok sangat ari ni..

Skang aku nak g mandi sattt...pakai cantek2...p posing maut gituuuu...!!!!



Alamakkk....Nak eksyen sikittt lagii.....Boleh kannnn...  :-p


JENG..JENG..JENG....!!!!

PEMENANGNYA IALAH :








NO 25- http://permatanurin.blogspot.com/






NO 79.- http://retrofunky.blogspot.com/






- hadiahya ialah pakej photoretouching saya akan touch up gambar contohnya seperti ini dan ini dan mengikut kesesuaian gambar anda….Tahniah yer

P/S : TQVM to mummycutes....muah..muah..

4 ulasan:

kisahwanida berkata...

WOW.....! congrats sarid....

Rosh berkata...

congrats ye! best nyer dpt menang..

TopsyTurvyMum berkata...

tahniah sarid!
pekata kita share hadiah tu ehehehe

Sari berkata...

tq intan, kak rosh n nana..

hihihi..na..ko tinggu gambau aku kena make up dulu yekk..!!