WELCOME

HOME SWEET HOME

Ahad, 5 Disember 2010

Kek Pisang Berangan-angan Tak Sudahhh..

Salam..

Kelmarin dulu aku mencari bahan-bahan nak buat kek..ovalette apa bagai..
nak buat kek la konon-konon...

Terliur sungguh menengok kek nak dibuat oleh Kak Ummi kat belog dia..menjejes-jejes air liur aku....
So, ada 2 list yang menunggu...Kek Coklat Lembab dan Kek Pisang..

Jadi..aku buat kek pisang berangan dulu yekkkk...Resepinya di SINI
tIma Kasih Kak Ummi kerana kek yang gebus ini....

Gambar nya di sini...resepi yang mudah dan sedapppp....

Maaf ya..saya dipaksa berposing walaupun masih berada di dalam periuk kukusan...


Kita tunggu kek ni habis dulu..nanti kita sambung ngan kek cekelat pulak ya kawan-kawan... =))

4 ulasan:

Leny I. berkata...

salah satu kek peberet nih!
guna pisang apa tu...

Sari berkata...

leena..guna pisang berangan..
mudah, sedap n gebuss
tak manis sangat
manis2 buah jer...cubalah..

TopsyTurvyMum berkata...

Banyak entry ko saridddd!!
baru aku ada masa nak bacaaaa...

hehehe..
nanti aku upload gambo gi ladang cherry yerr kat fb...

Sari berkata...

hehehe..cuti nong..tak g mana2.
.ok, nanti aku komen gambo ladang ceri..hihihi