WELCOME

HOME SWEET HOME

Selasa, 14 Disember 2010

Aku Malu Tapi Mahu...

Salam...

Mula2 macam takdak idea nak masuk entry ari ni..

Bukan nak kata gian, tapi time2 cuti ni la aku boleh nak mengarut lebih sikit..

Mula tahun baru nanti..nak bukak laptop pun, kem salam..
Nak menjenguk blog kwn2 pun, tak sempat nak tinggal jejak..sibuk yang amat..

Tetiba..aku bukak e-mail..ALAMAKKK..!!! Hadiah dah sampai.... :-))

Aku sukak!! Cantik tau...
Aku idok ler kata aku ni cantik..geli geleman pulok teman dengor...
Gambau aku yang kena make up tu yang cantik..i likeee....!!

Ni first time gambau kena make-up..
Tak pernah aku buat..potoshop ker..workshop ke..apa bagai..aku tak mengerti...
Aku taip..taip kerja..print..tu pun sebab tuntutan kerja...
Kalo tak, dah lama aku buta komputer tau..!!

Masuk Fesbuk ngan blog ni pun, baru dua tiga menjak ni ajer...hihihi..
Baru la aku rasa...ohh..luasnya dunia!!!.....kihkihkih...

Okeh, sambung balik pasai hadiah menang contest tu kan...
Aku teringin nak share ngan korang..
Tapi I malu Youuuu...!!!
Sat lagi korang kata eksennn....

Ohh..wat..ever...!!!
Kalau kawan2..apa salahnya kita share kan... :)


JENG..JENG..JENG....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Ni gambau masa g Mekdi last week..
Konon2 latest pic la kan..
Blurr aje..camera dari hp cap ayam...

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TARAA....



-
-
-
-TARA LAGII....

-
-
-






P/s : Kalo korang meluat tengok pun silakan...hihihi..tapi aku sukak..
        Malu nak buat entry ni...tapi mahu....wassalam...

7 ulasan:

lizz berkata...

wah dah ader kat entry...heheehehe

AMInorroshiDA berkata...

wah! cun nyer hasil... ayu gitu.. very classic...

Sari berkata...

lizz..
tq..i likeee..

kak rosh,
klasik kan..:)

kisahwanida berkata...

hamboi hang........ makeover u

cik ani berkata...

cantik mata ko sarid. tergoda i!!

Sari berkata...

uhuk..uhuk..terbatuk aku ani..
anyway, tq dear..

TopsyTurvyMum berkata...

auwww!

cam artis!!!