WELCOME

HOME SWEET HOME

Ahad, 8 Mei 2011

Saya sedang ANGRY..!!!

Salam..

Pagi tadi aku p skul..mood masih baikkkk...:-))
Bila aku bukak buku, nak semak la konon...mood aku dah cuakkk...!
Aku kira buku...tak cukupp..!!
Aku panggil sorang budak...p kutip buku yang lain..bagi cukup..sebelum aku naik hantuu..!!!

Tetiba..bila buku dah cukup....aku sudah hampir jadi hantu Kak Limah balik rumah...
Mereka ini betul2 mahu menguji sejauh mana aku boleh pergi...
Dengan sengaja bagi aku naik angin...
Bukan sepoi-sepoi bahasa okey...dah jadi ribut topan La Nina, La Nino, Topan Ricard (ada ker??..aku hentam jer), Topan Rubi dan segala adik beradik topan yg lain....:-((

Bila aku baik....memang baikkkk.....(memang perasan..:-p)
Bila aku tak baikkk...baik korang hati2....
Nahassss.....!!

'Saya ajar kamu sungguh-sungguh..ini balasan kamu ya???'
'Hantar kerja macam sampahhh..!!!'

Aku ulang perkataan 'sampah' itu hampir 10 x....memang marah giler beb...!!

Bukan itu saja...semua sampah itu aku campakkan...memang aku tau tak baik...
tAPI bILA MARAH MENGUASAI DIRI..AKU TETIBA LUPA DIRI...


gAMBAR ini diceduk dari tenet...Agak comel juga bila aku marah kan???


Aku buat tak heran kat budak2 ni...sampai abis masa..

Tup2...nak kuar kelas....sorang minah ni mai dekat aku..
'Cikgu, jgn marah ya..kami mintak maap...Selamat Hari Ibu'

Aku senyum jaa...Nampaknya mereka ni agak berani nak sapa aku lagikkk..
Kalo aku..tobatttt...nak kuar cepat2 ..... :-(


Tiada ulasan: