WELCOME

HOME SWEET HOME

Isnin, 16 Mei 2011

Hari Guru lagi...dan lagi..

Salam..

SELAMAT HARI GURU UNTUK SEMUA GURU...

16 MEI setiap tahun..hari yg disambut oleh guru. Tak terkecuali aku...
Sambutan tahun ni ok la jugak..semua diuruskan oleh pelajar..

Time yang paling bestt..adalah time jamuan makan..Aku makan secara bersungguh-sungguh tanpa mengira hujan dan panas...(Time aku makan tadi, tetiba jer hujan plak..!!)

Nak kata sedappp...sedap la jugakkk..tapi idok ler dibuat di hotel2 mewah. Dlm skul ni jugak..Ok la..

Hadiah??? Ada la skit2..tidak la sekencang tahun2 sebelum ni...
Aku sendiri menyumbangkan hadiah berupa gincu Cap Mabeling...pada diri sendiri...itu pun sebab stok mulut merah aku dah abiss...hihihi..Kalau korang nak tau..kat sini..depa panggil gincu tu..mulut merah...hihihi..Masa aku mula2 dengar tu..jenuh aku gelakk...kehkehkeh...

Meh ler kita tengok gambau aku aku ngan sorang kawan...shine ker..tak shine...
Dah katanya Watershine kan???

Ni masa atas pentas..dok dengar perutusan..sempat jugak la aku posing..
Kengkawan lain sumer buat baju baru, baju cantek2...sempena hari guru la kan..
Aku jer sorang pakai baju lama...sedih tau..!!
Kes???..nak buat baju pun..tak muat nanti..pakai sat sangat...
Lagi buleh jimat....sian kat aku kannn???


Ni pulak gambau ramai2 masa sebelum belarak masuk dewan..ngan kompang n bunga manggar bagai..
Aku yang mana satu???..Haaa yang buat peace tu...hihihi...tema tahun ni kunun2 purple...meriah la jugak..

Selalu kalau hari guru..sms yg masuk pun meriah jugak...
Salah satu yg aku berkenan..yang ni..

Jadilah seorang guru..
Yang hadirnya di TUNGGU..
hilangnya di RINDU
ilmunya di BURU...
nasihatnya di SERU...
tingkah lakunya di TIRU.....

Tetiba aku teringat...baru lepas mengamuk ari tu kan..mesti budak2 menyampah nengok aku..
ohhh..WAT EVERR!!

Sebagai penutup, aku dedikasikan ucapan hari guru ini khas untuk insan2 berikut:

CIKGU DERUS BIN AHMAD (Pengetua bersara..)
CIKGU SARIZAN BINTI DERUS (Cikgu Akaun)
CIKGU MUHAMMAD HAFIZ BIN DERUS (Cikgu Sukan)

termasuklah diriku sendirikk..CIKGU SARIP DOLLL....(Cikgu Merapu )..
selamat hari guru untuk semua guru...muahhhh..!!
aii lappp uollsss...Babai..

Tiada ulasan: