WELCOME

HOME SWEET HOME

Selasa, 13 Disember 2011

CT...oohhh...CT

Salam

Alhamdulillah..semalam kami dikunjungi seorang sahabat lama..
Sahabat zaman sekolah dolu2...
Sahabat yang susah senang bersama2..
Mengelat pegi prep bersama2..
Nyorok dalam dorm bersama2..
Bermandi manda di bluehouse bersama2...
Menyidai baju bersama2..
Makan kat dewan makan bersama2..

hihihi..bape banyak bersama daa....???

Beliau yang aku maksudkan ialah taraaaa....Cik Siti Wan Kembang..
Makacih ya ct..sanggup bersusah payah menjenguk aku di perantauan ini walaupun ko di Johor sana juga perantau..
at least ko ada jugak nak pegi bercoti-cotian...menyedut makan angin di jalanan..ewahhh..berbunga2 pulak bahasa yea...:-p

Walaupun pertemuan ini hanya seketika..ct otw pi Penang dari Perlis...
Tima kasih banyak2 sahabat..
Tak sangka bertemu jugak kita yek..:))
Nanti kalau ke utara..singgah lagi yek..

Meh aku tayang sikit gambau ct and family...

-
-
-
-
-
-

Ct, husband and bb Uwais...happy family..:))


Tuan umah aka tuan belog turut menyibuk..hihihi
Kakak macam biasa.. terlepas dari sangkar..oppssss..pagar
Pantang bukak pagar..sure ada yang mengambil kesempatan...

Pesanan penaja...
* Kalau aku ke Selatan..aku cari ko ekk???

2 ulasan:

kisahwanida berkata...

Bila hang nak mai rumah aku Sarid....

Sari berkata...

intan.
kena tunggu depa besar skit..nanti aku tak sempat nak makan..tak konsentret...hihihi..