WELCOME

HOME SWEET HOME

Ahad, 20 November 2011

Handbag Baru..

Salam..

Bertemu kembali..Memandangkan ramai dah bertanya bila aku nak mengapdet blog yang dah berkarat ni..ku gagahi jua...

Sejak2 menambah ahli baru dalam keluarga ni kan...alasan takdak mood sudah tidak boleh diaplikasikan lagi...kena guna alasan 'TAKDAK MASA..'..serius...memang bizi giler..!!!

Mana aku nak cekau nak masak, basuh kain, suap makan anak2...nak jadi bodigad lagik....(si abang sibuk nak buli adik..siap kepit hidung adik lagik...!!)...huhuhu..sabor je lerr..syukur laa dah cuti skolah kan..??

Aku tak rasa aku punya entry 'comeback' mampu diulas panjang lebar..cukuplah sekadar memperkenalkan ahli baru keluarga kami..jeng..jeng..jeng....

-
-
-
-
-
-

Muhammad Irfan Hadi.. ( 2 bulan lebih..)

... dan juga memperkenalkan handbag baru aku...huhuhu....

-
-
-
-
-





Alhamdulillah...semuanya dipermudahkan...
Syukur atas rahmat dan kurniaanNYA yang tidak terhingga...


Sehingga ketemu lagi yer....babai semua...
i lap uols..!!!


4 ulasan:

kisahwanida berkata...

Congrats Sahabat.....
Chubby bebeno Si Irfan Hadi ni....
Geram aku nengok pipi dia sarid....

Sari berkata...

tq intan...alhamdulillah..cepat bebenor tembunnya..

TopsyTurvyMum berkata...

Sentap!!
Aku taktau pun..
Sampai hati tak bagitau aku...sob..sob..sob!

Mak majukkk!! *style pidot*

Dengan muka bengkek..
COngrats Sarid!
Comel Irfan hadi..rasa nak tarik2 pipi dia!!

Sari berkata...

ala nong...bukan tak mau bgtau..
aku inpom dlm pesbok you....hihihi..
tq..:)