WELCOME

HOME SWEET HOME

Jumaat, 1 April 2011

Depa yang tengok kami...

Salam

Lama sungguh tidak merapu di dalam blog ini..
Aku sangat sibuk berhibernasi...seiring dengan cuaca yang sejuk-sejuk basah...
Sangat bermalas-malasan tahap gaban...

Masakkk????
Jauh panggang dari api..
Buku masak aku ntah ke mana??..
Dari 365 resepi yang ada..baru satu resepi aku cuba.. :-p
Masa beli ari tu kemian kecoh satu donia...

Ini semua tak lain dan tak bukan.....jeng..jeng..jeng...'pembawakan budak'...
Alhamdulillah..rejekiiii....

Dalam dok malas peringkat tertinggi..aku masih lagi berjalan ke umah aka belog orang lain..esp kengkawan baik tak kira jauh atau dekat...cuma tak tinggal jejak ajer..
So, korang yang ada blog tu, tak payah susah hati sangat...aku senantiasa baca apa yang korang dok mengarut tu..hihihi...

Ok, dasar M (malehhh) sudah tiba...aku tunjuk gambau buah hati pengarang jantung yang berdua ini...
Dalam aku dok masak masakan yang paling senang dalam dunia....ini kerjaan mereka...:))


Sangat chumelll bukann..!!!
Apabila mereka di tonton oleh televishen....:-p

bye..jumpa lagi..

4 ulasan:

kisahwanida berkata...

Congrats.....

Iqbal nak dapat adik.......?

Sari berkata...

hihihi..thanks..

haah..insyaallah september nanti..:)

geraugebang berkata...

he he he...kita pun ada buku masakan tu...

Tanpa Nama berkata...

tahniah!..nak beradik dh iqbal.


-ani hasan-