WELCOME

HOME SWEET HOME

Jumaat, 11 Jun 2010

Kisah malam tadi..

Salam..

Hari ni memang hari cuci umah sedunia..pas entry tadi..aku sambung mencuci..kali ni mendobi..
Bukan la umah aku takdek washing machine..tapi untuk beberapa jenis baju, kena basuh ngan tangan.
Sambil aku berangan2, aku tiba2 teringat kisah malam tadi..Haaaa..bukan kisah dot..dot..dot..

Begini ceritanya...Kawan husb datang umah, ada la 2 orang gamaknya..masa tu husb baru balik surau..memang aku dah diberitau bahawa kawannya akan dtg..so..pas semayang maghrib..aku mengemas la skit2..lap sana..lap sini..Korang mesti ingat aku rajin kan..padahal korang silappp...anak2 aku dah meneraburkan agar2 merah yang dapat masa kenduri tuh..!! aku memang hangatttt jer..

Lap punya lap..memang la time tu tengak seksa**** sket... coz aku tunggu solat isyak terus..kalau tak..alamatnyer..dekat subuh la jawabnyer..
Astagfirullahhalazimm...sarida...sarida...tak berubah perangaiii...!!

Tengah syok mengemas dan siapkan anak2 yang baru lepas mandi..tiba2 bunyi pagar dibuka n dengar suara orang bersembang...huhuhu..mereka dah sampai..Halamak..aku pun kalut2 cari baju..

Husb : Assalamualaikum..kakak, bukak pintu...
Kakak : Jap ayah, ibu tak pakai baju lagi...

HUWAAA....jatuh saham aku...malu gila....huhuhu...mana nak letak muke!!! ...Nak marah kang, anak aku...
Dah dasar budak2..mesti cakap yang betul jer....

Jadi untuk menutup ke 'malu' ..{cukup disitu.}...aku...dan berharap agar korang tidak membayangkan apa2 yang kurang menarik..korang tengok gambar ini yek...



Anggaplah..INI ADALAH AKU..!!!
huhuhu..malu lagikk... :(

4 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

ko berkemban ke sarip dol?<-MR yg cakap ni ye..bukan aku!

Sari berkata...

hehehe..tak tau la aku nak jawap aper..!!! yo lo gamaknye tuh..!!!

kisahwanida berkata...

Kira ok lagi lah tu..... buatnya si kakak terus jer buka pintu lg naye.....

Tanpa Nama berkata...

hhehehh MR tu saper/? wakakakak aku sekali lagik idop dlm kebuntuan......

ko msg dlm chat box aku apa maksud MR tuh..hehehhe