WELCOME

HOME SWEET HOME

Khamis, 8 Julai 2010

The story of..dot..dot..dot..

Salam..

Saja je la, bagi korang tertanya2 citer apa aku nak share ari nih. Kalau bagi tajuk terang-terangan, tak ngancam pulak..Citer pasal hari sukan sekolah kakak minggu lepas..

Aku dok pikir, nak letak tajuk 'Hari Sukan' atau ' Badan sihat, Otak cergas' atau 'Sehari Bersama' atau ...dan lain-lain..suma nyer tajuk tak membawa perasaan ingin tahu..silap2, korang tak kelik masuk pun..huhuhu..haruu...

Sedang aku menaip nih..kanak2 tu sedang bersukan kat ruang tamu..ragbi ker..gusti ker..ntah la..letih aku..!!
Korang tengok gambo dulu..aku nak g jadi refree jap...







kakak ngan kwn2..




Kakak lagi...




Acara..Baju Gergasi..ok la..menang no1..




Kakak rumah hijau..juara you..!!



Peminat fanatikkk..




Sila cari di manakah duduknya 2 orang jejaka yang bersenang-senangan menunggu makanan terhidang...

...sedangkan seorang wanita yang muda jelita..(ewah..ewah...)..
terpaksa beratur panjang untuk mengambil makanan...

Episod seterusnya....memang sedap..kuey teow panas2..tak sia2 aku beratur panjang..
(eh..akukah wanita jelita itu..??..hawhawhaw).




Next...fevret kanak2...comot kuey teow blom habis..ditambah pulak ngan kecomotan ais krim..
-
-
-
-
-
-
-

******iklan kejap*******

kanak2 ahli gusti tadi dah senyap..
refree dah pasang cd..refree tnya..korang nak  'Upin Ipin ' ker 'Tom N jerry'..
Ahli gusti pertama menjawab..'Upin n Ipin'..lama dah tak tengok..

Refree berkata2 di dalam hati..maulah agaknya cd ni tak buat hal dlm sejam..huhuhu..
AMAN MAKMUR sekejap...

*****abis dah iklan*****
-
-
-
-
-


wahh..sonok bang..pas mkn..sesi urut kaki lak..


Acara tuk org tua-tua...dpt no.2..ok la..



Lunch Hour..kalau korang perasan..tiap2 kali masa mkn..gambo budak ni jer yang ada...

Kalau belen2 tak abis tu, baru mak budak ni sapuuu..!! Sape la mak budak ni ekkk..???

Ok la..seharian jugak la kitaorg kat situ..tunggu no bertuah..tak bertuah pun...

emmm sonok gak ekk Sport Day budak2 nih..!!

-THE END -

3 ulasan:

TopsyTurvyMum berkata...

memang best tgk sukan budak2 ni kan sarid..
kadang haku pulak over dr budak2 yg masuk sukan tu hehehehe..

Sari berkata...

tu lah nong..aku ingat nak g kejap jer..pastu ada function lain lak..alih2 sampai habis majlis dok situ..memang sonok tengok bebudak ni..

kisahwanida berkata...

Aku pun sama.... mak yg lebih dr they all.... happy jer kan